Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

H έλευση του KHIX

Μετά την εξαφάνιση του μινωικού πολιτισμού, που έχει να κάνει και με την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης αρχίζουμε να πλησιάζουμε σε αυτά τα γνωστά που προαναφέρα­με 3.000 με 4.000 χρόνια.
Γνωρίζουμε όλοι ότι στην Αίγυπτο, υπηρχε ένας λαός -οι ισ-
ραηλινοί- και περίπου στο 1.100 π.Χ., αρχηγός τους ηταν ο Μωυ­σης. Αρκετοί από εμάς γνωρίζουμε, ότι επειδη ο λαός του Ισραηλ, ηταν σκλαβωμένος στους Αιγύπτιους, ο Μωυσης, μπόρεσε και τους έδωσε την ελευθερία τους κάνοντας κάποια πράγματα που η λο­γικη μας δεν μπορεί να δεχθεί, όμως αυτά τα γεγονότα έλαβαν χώρα από τον Μωυση.
Αυτά ηταν, να ανοίξει η Ερυθρά Θάλασσα στη μέση, να περάσουν μέσα από τη θάλασ­σα οι Ισραηλίτες και όταν πηγαν να περάσουν οι Αιγύπτιοι, η θάλασσα να κλείσει, με αποτέ­λεσμα, να πνιγούν όλοι οι Αιγύπτιοι που ηταν μέσα στη θάλασσα.
Μετά από αυτό, έχοντας το λαό του ο Μωυσης στην έρημο, μπόρεσε και τους τάισε ό­λους, σε μέρος που δεν υπηρχε αντικειμενικά αυτη η δυνατότητα. Όμως μπόρεσε και το έκα­νε.
Αυτά τα γεγονότα, που δεν αμφισβητούνται, καταδεικνύουν ότι οι άνθρωποι μπορούν να έχουν και κάποιες άλλες δυνατότητες και δυνάμεις...
Μετά από την εποχη του Μωυση, ερχόμαστε στους κλασικούς ελληνικούς χρόνους. Ερχόμαστε στην εποχη των μεγάλων δασκάλων, των μεγάλων μυστών, αλλά και στους ιδρυ­τές θρησκειών. «ΒΟΥΔΑΣ».
Στούς κλασικούς ελληνικούς χρόνους έχουμε την γέννηση του (θείου) ΠΥΘΑΓΟΡΑ, αλ­λά και των μεγάλων δασκάλων ΠΛΑΤΩΝΑ, ΣΩΚΡΑΤΠ, ΠΡΑΚΛΕΙΤΟΥ και άλλων...
Προτού έρθουμε στην εποχη του ΚΠΙΧ, όλοι αυτοί οι μεγάλοι μύστες, μίλαγαν για ένα και μόνο ένα ΘΕΟ.
Αυτούς που διάλεγαν να μυησουν, κάθε χρόνο, στα Ελευσίνια Μυστηρια, τους μάθαι­ναν για την ύπαρξη ενός και μόνο ενός θεού. Όλοι αυτοί, δηλαδη, γνώριζαν πολύ καλά τον αποσυμβολισμό του 12θεου και γνώριζαν πολύ καλά, την ύπαρξη ενός και μόνο ενός ΘΕΟΥ.
Έχουμε δηλαδη, τη συνέχεια των Δραβίδων στην Ελλάδα με την Κρητη και τους κλα­σικούς ελληνικούς χρόνους στην Αίγυπτο με τον Ερμη τον τρισμέγιστο, τους Φαραώ και το Μωυση και στην ευρύτερη περιοχη των Ινδιών τον Βούδα.
Πηγαίνοντας να συνοψίσουμε προτού την έλευση του κ. ημών Ιησού Χριστού, όλοι οι προηγούμενοι διδάσκαλοι μιλούσαν για έναν θεό, αλλά και η θρησκεία του Βουδισμού για έ­ναν θεό ομιλεί.
Αυτά τα αναφέρω, γιατί θέλω να προσθέσω σημερα, που υπάρχουν διάφορες θρησκεί­ες, εάν καταφέρουμε να μπούμε στον έσω- εαυτό μας, θα μπορέσουμε να καταλάβουμε ότι


θρησκείες διάφορες, θεοί διαφορετικοί, δεν υπάρχουν. Όλα είναι ένα. Ο ΘΕΟΣ είναι ΕΝΑΣ,
η δημιουργία είναι ΕΝΙΑΙΑ και τα υπόλοιπα δίνονται στους ανθρώπους για να τους διαχω-
ρίζουν, να τους μπερδεύουν, να τους παραπληροφορούν και στο τέλος να μην υπάρχει μέ-
σα στο μυαλό μας, μέσα στον εγκέφαλο μας, μέσα στον ΔΙΑ μας, ούτε αρχη ούτε τέλος
Φθάνοντας στην εποχη της γένεσης του κ. ημών Ιησού Χριστού, θα ηθελα να θέσω ε­ρωτηματα προς εσάς, αλλά και ερωτηματα προς τους εκπρόσωπους των θρησκειών.
Αγαπημένες μου πνευματσψυχές, πιστεύετε ότι μπορεί να υπάρχει μία περίπτωση στο ά­πειρο, να ερχόμαστε μία και μόνο μία φορά σαρκωμένοι; Είναι πάρα πολύ σοβαρό το ερώ­τημα που θέτω και σ' εσάς -σαν μεμονωμένους ανθρώπους-, αλλά και στους πρεσβευτές των εκκλησιών. Είναι δυνατόν οι πρεσβευτές των εκκλησιών να ομιλούν για μια και μόνο μια σάρ­κωση; Είναι δυνατόν;
Είναι δυνατόν στο τέλειο σύμπαν που τα πάντα κάνουν «κύκλους» η έχουν μορφη κύκλου η κάνουν κυκλικές τροχιές, η ύπαρξη, η ζωη του καθενός από εμάς τους ανθρώπους να ξεκι­νάει πρώτη φορά την ημέρα που γεννηθηκαμε;
Είναι δυνατόν, ένας άνθρωπος που θα έρθει να γεννηθεί στη νότια Αμερικη, στη βόρεια Αμερικη, στην Ασία, στην Αφρικη, στην Ευρώπη, σε οποιοδηποτε σημείο του πλανητη, με ά­θλιες συνθηκες και δεν θα μάθει από πουθενά, ότι αυτη η ψυχη θα φύγει και θα περιμένει τη Δευτέρα Παρουσία, μα είναι δυνατόν;
Είναι δυνατόν να έχουμε τον κόσμο σε τέτοια μαύρη πληροφόρηση; πού θα εκπαιδευ­τούν αυτοί οι άνθρωποι, πώς θα πάρουν μόρφωση εσωτερικη, πώς θα μπορέσουν να ψάξουν να βρουν το Θείο, ποιος θα τους πει πώς είναι ο δρόμος προς την αποπνευματωση;
Θα ηθελα πολύ επειδη σημερα τα μέσα μαζικης επικοινωνίας δίνουν τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο να ομιλεί, να βγουν αυτοί οι πρεσβευτές των θρησκειών και να πουν την αληθεια και ταυτόχρονα, να διδάξουν τον κόσμο. Δεν μπορεί πλέον να ζούμε σε μαύρη παραπληρο­φόρηση.
Είσαστε υπόλογοι, είσαστε υπεύθυνοι ενώπιον του θεού, έχετε αναλάβει ένα λειτούρ­γημα δεν μπορεί να λέτε άλλα πράγματα από την αληθεια.
Στη θρησκεία του Βουδισμού, αποδέχονται και διδάσκεται στους πιστούς της, η Μετα-σάρκωση [δηλαδή, η Επαναγέννηση της ίδιας Πνενματοψνχής,- αφού φύγει από το φυσικό μας κόσμο-, σε επόμενο ανθρώπινο σώμα. Φυσικά, για να φθάσει κάποια στιγμή, αυτό που ό­λοι οι μεγάλοι δάσκαλοι, μύστες, άγιοι, ιδρντές θρησκειών, διδάσκουν για το ανθρώπινο γένος, στην αποπνευματωση]. Επιστροφη στον Γεννητορα - Πατέρα - Δημιουργό - Θεό!!!
Στη θρησκεία του Χριστιανισμού, έχουμε να αναφέρουμε τα εξης σοβαρά γεγονότα, τα οποία, όταν έλαβαν χώρα, αλλοίωσαν ένα κορυφαίο κομμάτι της διδασκαλίας του ΚΠΙΧ και αυτό φυσικά έχει να κάνει με τη Μετασάρκωση. Μάλιστα, στα δύο Ευαγγέλια, Κατά Ιωάννη και Κατά Ματθέον, όπως και στην Αποκαλύψη του Ιωάννη, σε ερώτηση των μαθητών προς τον ΚΠΙΧ, ποιος ηταν ο Ιωάννης ο Βαπτισθης αναγράφεται ξεκάθαρα πως τους απάντησε, ότι ο Ιωάννης ο Βαπτισθης, είναι ο Προφητης Πλίας, ο οποίος 800 χρόνια πριν, είχε μιλησει για την έλευση του ΚΠΙΧ και μάλιστα, γι' αυτη την προφητεία, μετά τον Προφητη Πλία, είχε αναφερθεί εκτενώς και ο Προφητης Μαλαχίας. Δηλαδη, τους απηντησε, ότι και οι τρεις αυ­τές σαρκώσεις ηταν η ίδια πνευματοψυχη. Και ενώ αυτές είναι οι τεράστιες αληθειες, οι ο­ποίες, πλέον, δίνουν άλλη κατεύθυνση στους πιστούς της χριστιανικης θρησκείας, το 553 μ.Χ. στην Πέμπτη Οικουμενικη Σύνοδο, που έγινε στην Κωνσταντινούπολη, με αυτοκράτορα του Βυζαντίου τον Ιουστινιανό, αποφάσισαν, εντελώς αυθαίρετα, να αλλοιώσουν την διδασκαλία του ΚΠΙΧ, αποφασίζοντας ότι δεν υπάρχει Μετασάρκωση. Και έτσι 1.500 χρόνια μετά από


αυτό το θλιβερό γεγονός, οι πιστοί της διδασκαλιας του ΚΠΙΧ έχουν αλλοιωμένα τα λόγια και κατ' επέκταση το νόημα της χριστιανικης θρησκείας.
Αδέλφια, σε σας που μπορεί να αντιδράτε για την Μετενσάρκωση, σκεφτείτε τι μπορεί να σας φυλακίσει - υποδουλώσει η να σας δίνει ελπίδα Ελευθερίιας εάν σε μια σάρκωση σας δεν μάθετε απολύτως τίποτα για όλα αυτά και δεν έχετε άλλη ευκαιρία. Δεν είναι φυλακη, ε­νώ η μετενσάρκωση δηλ. άλλες ευκαιρίες δεν είναι «Ελευθερία».
O Μωυσης, έδωσε στο λαό του τη δυνατότητα και να ζησουν ελεύθεροι, αλλά, και να έ­χουν να φάνε. Όταν ηρθε ο κ. ημών Ιησούς Χριστός να μας διδάξει, μεταξύ των άλλων, είπε: [δεν ηρθα να αλλάξω το νόμο, αλλά ηρθα να τον σνμπληρώσω] και είπε ακόμα ότι: [αντά πον σας λέω είναι ο ζωντανός άρτος].
Αδέλφια μου είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι είναι ζωντανός άρτος και τι είναι ο νε­κρός άρτος;
Όταν σε μια ζωη, κάποιος από μας εξασφαλίσει την τροφη του, την ελευθερία του τη σω­ματικη και έχει υλικά αγαθά και τίποτα περισσότερο δεν κάνει σε σχέση με το Θεό μας, δεν είναι αυτονόητο ότι είναι ο νεκρός άρτος;
Όταν σε μια ζωη, κάποιος από μας μάθει την αληθεια, την πραγματικη αληθεια, από πού ηρθαμε, τί ηρθαμε να κάνουμε και πού θα πάμε και όλα αυτά τα γνωρίζει και τα κάνει πράξη στη ζωη του αυτό δεν είναι ο ζωντανός άρτος;
Επομένως όταν μας δίνουν το καθετί, δεν πρέπει να βάλουμε το μυαλό μας, τη λογικη μας, τη διαίσθηση μας και το ένστικτο μας να σκεφτεί, ότι αυτά που μας λένε, μπορεί να μην είναι όπως μας τα λένε; Βέβαια σ' αυτην την τοποθέτηση μου, πολλοί θα μιλησουν και θα πουν ότι γι' αυτό το λόγο υπάρχουν οι πόλεμοι, υπάρχει αντίδραση στη δράση, υπάρχουν οι επα­ναστάσεις. Εγώ, σε όλους αυτούς, θα πω: μάχαιρα έδωσες μάχαιρα θα λάβεις.
Εξάλλου, κανένας δεν μπορεί να αμφισβητησει ότι εάν ο KHIX, ηθελε να μην πιεί το ποτηρι της σταύρωσης του, εύκολα, πολύ εύκολα, θα μπορούσε να μην το πιεί και να εξαφα­νίσει τους πάντες και τα πάντα. Το έκανε όμως, γιατί σε όλους εμάς ηθελε να διδάξει ότι, η εκδίκηση στην εκδίκηση, ο φόνος στο φόνο, ο ξυλοδαρμός στο ξυλοδαρμό, δεν έχουν πνευ­ματικη εξέλιξη, δεν έχουν πορεία προς το θείο. Και όλα αυτά, δηλαδη, ο οφθαλμός αντί ο­φθαλμού, δίνει στον άνθρωπο άπειρα δείνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου